jahapp :)

Lite halvjobbig dag idag faktiskt, drömde en massa drömmar så kunde inte riktigt sova så bra.. och sen hade vi kö ut till dörrarna typ hela dagen så jag svettades faktiskt lite i kassan. jag började t o m  bli riktigt trött på folk också.. man blir nästan lite människohatare när man jobbar i kassan.. folk kan verkligen klaga på sjuka grejer.. grr woff! Men men annars var det Nilssons sista pass på K55, tråkigt men väldigt bra för henne :) Vi på K55 överlever men jag kommer sakna våra små tjaffs och retsamma kommentarer mot varandra varje dag.. haha men hon dör ju inte och jag kommer träffa henne ofta ändå. Men när dagen var klar tog jag mitt pack o pickelipack och snodde en kram av Fredrik (behövde en liten kram) och gick mot bussen för att träna. Den träningen gick väl smärtfritt förutom en liten boxning på näsan och ett litet rivsår på armen.

Imorran är det valborg.. ska jobba 10-18 och sen blir det cortegen och chill on the grill i slottsskogen. :) riktigt najjs.

Nä hörrni, jag tror denna sommar kan bli fin fin! jag tror faktiskt det. Nu kör vi lixom! wuhuuuu! im free like a bird!

Kommentarer
Postat av: Malin

Huurru stajnalajn! Kan jag komma ner 13-14maj?

2009-04-30 @ 22:30:47
URL: http://superstarlius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0