sämre

Hihi vad busig jag är som aldrig uppdaterar! sorrry!
Men jag har vart  spanien med mina päron och fyllt 20 år :D Myyyycket trevligt! men brände mig som sjutton, märkte precis att jag har fullt med blåsor över hela benen! hahah inte normalt! men lite alovera på det så ska det nog gå bra!

Kom hem i lördags 13 juni, festade hemma hos Johanna och sen gick vi ut ett gäng. en riktigt lyckad utgång, dock hamna jag borta i Angered?!?! inte riktigt okej när man bor en kortis i från avenyn och istället för att gå hem så åker man till angered... jaja alkohol gör en knäpp!

Annars har jag bara jobbat denna vecka, och Hanna min favorit kroat har hållt mig sällskap nu i några dagar! Alltid trevligt när man är helt alone home hela tiden! <3

Nädu här får ni lite låttips:
OLW eller Estrellas reklam låt - fredagsmys! (den är grym)
Stone Sour - zzyzx rd. (perfekt om man känner sig lite depp)
James Blunt - I really want you (för att jag ibland känner som han sjunger)
Delta Goodrem - Lost without you (helst acoustic, då är det grym)
Hoobastank - The reason (en gammal goding)
The red jumpsuit apparatus - Face down (riktigt skön låt trala)

Kärlek till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0