Chillonthegrill

Då var denna helg över! En mycket trevlig helg har det vart. Hardrock med vin och nachos, födelsedagsmiddag och sedan utgång, bakis indiskmat, fysträning och isträning.

i lördags fick vi jätte god sallad och snacks hos Sara. Sen förfestade vi där, och körde massa ölspel och satt och tjötade ute på verandan sen åkte vi in till stan med taxi, en viss person hade sitt huvud utanför taxibilen hela resan hm ;P

Men väl på trädårn' var det sjukt skoj, alltid massa dans på trädgårn! haha! Stannade tills de stängde av musiken på stället sen begav vi oss till donken på avenyn och sen en promenad hemmåt i "solen".


Nu ska jag iväg och jobba som jag ska göra varje dag nu denna vecka..blöö ska försöka få bort min lördagstid iaf så jag kan umgås med Elfi de sista dagarna hon är här!

Hahah juste hyr aldrig "flickan i källaren" knäppare film får man leta efter!!


Gulligull / stoif

Kommentarer
Postat av: frenchiiiie!!!

hahaha who was this person whith the head outside the taxi hela resan???!!!! NO IDEA!! :p det var kul ial!!!

2009-05-25 @ 13:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0