Gör det bara...-jag hade gjort det!

Idag var det en riktig Tjej-liga som jobbade. Ingen man så långt ögat kunde nå tills kl blev halv 3, då kom Anton. Men dagen flöt på, inget allvarligt hände, någon bråka om en liten chickenburger.. wtf tänkte jag och ignorerade honom. Sen bar det av till träning, men då hörde Sofie av sig och sa att hon kunde skjutsa mig till träningen! Riktigt najjs med tanke på att 80 bussen till Askim inte är så skoj. Perfekto. Träningen flöt väl på, samma stegslingor, samma flygskär hela tin. När ska vi hitta på någe nytt?

Annars har det inte hänt så mycket mer idag. Imorran ska jag upp lite halv tidigt och gå en promenad med Elfi (ja, alla göteborgare hon stavas E L F I  inget jäkla E på slutet!) innan jobbet. Sen jobba 11.45-19 och sen vet jag ej chillonthegrill i think.

Hare guld gott folk!

you don't know,you don't knoow tralala


Kommentarer
Postat av: ELFI

You dont know but i do!

2009-05-08 @ 16:36:30
URL: http://emelieelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0