haha

Wuhuu! Longboard is tha shiaaat. Vi fick med oss Emelie också! Det hände ett par incidenter men det var vi beredda på. Skönast var ändå Hanna sittande på longboarden ner för en backe;
Emelie: - Hanna, hur ska du bromsa?
Hanna: - Jag vet inte.
(Nu börjar Hanna få hög fart och en bil kommer bakom henne)
Emelie: - Hanna hur ska du bromsa? BROMSA HANNA! BROMSA!

hahah Gubben i bilen fick sig ett skratt och Hanna en nära döden upplevelse.

Sen fick jag stå för skrubbsåren.. men man måste ju satsa och då går det som det går. (Känsliga läsare varnas)



Jag har kommit fram till att Emelie känner mig förjäkla bra, hon vet allt om mig och hur jag fungerar! haha innan vi åkte så visste hon att jag var den som skulle få skrubbsåren. Men så har det vart hela min barndom, alltid sår på knäna. Tror jag vurpade när man inte ens kunde vurpa när jag var mini. Men men Longboard är helt klart the shiat. Tack Jocke för lånet!


Cheers dudes and dudetts. Love / Stif.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0