Haj haj shark

Nu sitter jag och Sarah och kollar när två gamlingar har sex på tv..och sarah sitter med händerna framför ansiktet som man gör om man kollar på en skräckfilm! hahah.. men ärligt talat så tycker inte jag heller att det är helt okej det vi kollar på.

Men men igår jobbade jag 9-19 sen gick jag hem och tvättade ur "pf-luggen" som jag så fint kallar det. Och sen satt jag,Otto, Sanna, Ahmed och Norrlänningen och drack och snacka skit i några timmar på bryggeriet. Mycket trevligt! Och Johanna! jag sviker aldrig! grr woff, tro aldrig att jag är en svikare. Jag ställer alltid upp för alla :))

Imorran ska jag, elfi och hannylove träna på morran och sen får vi se vad som händer under dagen!

Stinas låttips denna söndag:
Delta Goodrem - Lost without you (acoustic)
Milow - You don't know
Oasis - Stop crying your heart out

Love toooo yoooooooooou all! Fred ut!


Kommentarer
Postat av: josefajnööör

det var faktiskt via din bloggg som jag upptäckte hennes musik :) så tack stifler!

2009-05-11 @ 05:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0