halo

Idag var jag ledig. Mucho najjs, eftersom Elfi bara hänger runt här i lägenheten så begav vi oss till stan och strosade runt ett tag sen home och gjorde potatis/linser/purjolöks söppe och scones! Mycket gott :)(bild kommer nedanför.)

Annars har jag sovit på soffan, planerat tvkvällen och handlat pepsi! hoho mycket händelserik kväll!
Sarah gjorde precis bort sig på facebook och har yrat om kring här ett tag och skrikit " Sååå jäälaaa piiiiiiinsaaaamt" och nu är hon helt svettig men börjar iaf lugna ner sig.

imorran är det jobb till kl 7 sen träning! Dock ett jobbigt jobbigt mega jobbigt beslut som måste fattas också.. åh jag pallar inte med alla beslut hit och dit! kan ingen annan göra det åt mig? please? känns lite som om jag är i en lite små deppig period men det kommer jag säkert ur snart :) i hope so! Men men kan bero på att min bättre hälft snart lämnar mig för stockhoolm... :( blöö yeye gulligulltjotahejs!



Mästerkocken med söppan och brödet! Dock jag som gjorde de svåra sconesen! mohihi

GÅrdagens Skrattfest: Hanna och hennes brors TÄLTNING som inte riktigt var en tältning hahahah

Loveee / Stoifi


Kommentarer
Postat av: sarah

Så jääääla piiiinsamt!

2009-05-20 @ 21:45:38
Postat av: Anonym

Kussinnuuuuuuuuuuum! =)

wow jag är ju änna en riktig 10 poängare på det här kortet!

2009-05-20 @ 23:20:14
URL: http://emelieelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0