Helgen!

Denna helg har det dansats! I fredags var jag och fikade med Johanna sen hem och åt tacos, sen jobba 00-04. På lördan jobba jag några timmar på dan sen så mötte jag upp några från laget och vi kollade på alla svettiga göteborgsvarvspringare!! Herrejösses vad kämpigt det såg ut för vissa. Det tog ett tag sen såg vi ett par neonrosa byxor swisha förbi och det var Anna Dennerbro! wuhu! duktigt jobbat! Jag och Elfi hade våra kära tältstolar så vi slapp stå upp!

Efter Gbgvarvet så begav vi oss hemmåt för att ladda lite krafter och göra iordning oss. Sen iväg till Jenny Sandberg i Kviberg där vi åt tacos (oj andra gången denna helg haha) sen spelade vi lite biljard,drack och prata. Det var ju eurovision och vi var tvungna att se vår operadrottning. Efter det körde vi ölspelet, som vissa klarade bättre än andra hahahah! ohmy. Men tillslut hamna vi på trädgårn där vi dansade som bara deeeeeeeen och jag lärde mig cidertricket haha vilka grejer!

Helgen var iaf guld! mycket roligt!


Jag och Elfi sitter på våra rosa tältstolar! haha

Tacosmiddag

Jag rockade biljarden iaf

Haha inga kommentarer...


Cheers mate! Love / Stif


Kommentarer
Postat av: Sofia

läääässen jag blirrrrr :P

2009-05-19 @ 02:23:54
URL: http://synchroskater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0