Hurtbulledagensdag.

Det finns kanelbullensdag, morsdag, farsdag osv osv.. men idag var det fanimej hurtbullensdag.
Dagen började med en promenad till Nya gammla ullevi och träna på sportlife, vi tog ett pass BodyPump. Riktigt jobbigt i armarna! gah. Efter det timmeslånga passet så gick vi på träningsband ett tag sen duschade vi och gick och åt på MAX. haha efter detta fick vi alla dåligt samvete så vi bestämde oss för att träna ikväll igen. Så när Sarah kom hem från school så begav vi oss till sportlife igen och tränade en timme.. kan bara säga att mina ben är spagetti just nu.. tror nog jag sover här i soffan... orkar inte gå till sängen! Men skönt att träna var det. Känner mig genomkörd i hela kroppen.

Beyonce is in town också så vi har sjungit "single ladies" hela dagen idag :)) Hoppas ni har det skoj ni som är där! shake ya boootiiiiije!


Hur skön är inte denna man! hahah jag vet inte varför men han får mig att skratta!

Dudes och dudetts! cheer on! love / stif.

Dagens låttips - Petter - Logiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0