på besök i sofieland

Idag tog jag mitt pick och pack och drog mig till stenungsund (stavning ?). En timmes bussfärd som gick smärtfritt och vid stationen kom sofie och blåbubblan och hämta upp mig. Tog en tur förbi biltvätten där jag var tvungen att ta skydd när Sofie var igång med högtryckstvätten.. hoho! Efter det visade hon mig den stora staden. Jag trodde att det skulle va mycket mindre än vad det var, men Sofie fortsatte att imponera mig hela dagen! haha! T o m Espresso house!! Efter lite shopping blev det hem till villan och äntligen fick jag se ferrarin, så fin så fin.. och huset mä! herrejösses ge mig den villan :) Efter rundturen kirrade vi lite food, eller okej värmde en tetraförpackning och kokade pasta. Men gott var det! sen majsa vi lite! Och nu är jag home! Har även testat att gå i högklackade skor idag...hahah herrejösses! så jäkla svårt..



Cheers mate! Jag ska bli bättre på att uppdatera nu! I promise!

Dagens låt - Milow - You don't know


Kommentarer
Postat av: Sofie

En mycket trevlig dag !! =)

2009-05-06 @ 17:13:36
URL: http://sofiehilmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0