tomhet.

Nu har du åkt. Det är så tomt, fast du precis åkt..

Känns som ingen kan förstå denna tomhet. Det är en sådan skilland från att vi har varit med varandra varje dag i mer än tio månader och praktiskt taget stått på varndra, till att du nu sitter i en bil påväg till stockholm.. du kommer inte tillbaka och bor här längre, och det får mina tårar att bara rinna och rinna..

Jag vet att vi kommer ses snart och vi kommer fortf vara lika tajta men det kommer aldrig bli som när du bodde här,  du var min trygghet här och nu ska jag klara mig på egna ben... 

Du är min förebild, du vet allt om mig, du vet hur jag fungerar, du är min speciella vän. Jag finns alltid här för dig, och jag vet att du ställer upp för mig vad det än är.

Emelie, jag saknar dig. Du betyder så mycket för mig, har aldrig haft en vän som dig. 

Jag älskar dig.  


Kommentarer
Postat av: gurraa

ååh va fint :( <3 vi alla kommer sakna henne, och du kommer klara dig på egna ben . prooomise :)<3

2009-05-31 @ 20:44:44
URL: http://synchroskater.blogg.se/
Postat av: Anonym

näääh stina!!! d där va sååå fint skrivet!! börjar ju gråta igen, fy!

du e duktig stina, kom ihåg det :)

2009-05-31 @ 21:36:24
Postat av: elfi

Nää va söt du e stön! jag saknar diiiig! Jag saknar tom dina smällar i ytterdörrn och dina strumpor i vardagsrummmet!! ;) haha vi har verkligen stått på varandra detta år men det har vi klarat galant! mm jag tror jag vet rätt bra hur du fungerar och hur vi fungerar tillsammans så därför vet jag att vi alltid kommer att va vänner du o jaaag <3<3 vi hörs snart! LÖÖÖVE

2009-06-01 @ 22:14:45
URL: http://emelieelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0