Vi ba cruisar!

Idag ringde klockan 07.55 ringde klockan och jag fattade ingeting! Men då klickade det helt plötsligt, just tvätttid! Så jag tog mitt pickopack och slängde in några tvättar i maskinerna. Sen gick jag till focus och handla lite frulle. Sen scrapade jag två sidor i mitt scrapalbum, wuhuuu jag börjar komma i kapp! När tvätten va klar så damsöög jag och dammade av fläkten och shit och sen kom Hannylove! gissa vad vi gjorde? Cruisade med longboarden sååklart! haha lite små töntiga är vi som lär oss åka longboard nu men vi kände ju inte varandra när vi var 12 år så vi måste ta igen allt nu! :D

Men men denna gång gick det faktiskt väldigt bra för oss båda, vi åkte runt i en timme och tjötade lite samtidigt :)


Min longboardkompis och jag! Nu har vi dock bytt ut skridskorna till longboard istället! :D

Hanna's dagens låt: Laleh - Simon says
Stina's dagens låt: The red jumpsuit apparatus - Face down ( acoustic )

Denna helg blir nog riktigt top notch!

Cheers dudes and dudetts! Love /  Stif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0